fbpx

מכונת ברד קונים רק אצל יצרן בישראל

למה כדאי לרכוש מכונות ברד מיצרן בישראל

הקיץ קרב ובא, ואיתו מגיעים כל משקאות הקיץ המרעננים. באקלים הים תיכוני בישראל, אין כמו משקה ברד צונן ומתוק כדי לקרר את הגוף. אז למי שמחפש לקנות מכונות ברד, כנראה הבין שהגיע הזמן לשדרג את העסק שלו. קניית מכונת ברד לעסק היא בהחלט החלטה נבונה. קנייה של מכונת ברד תניב לכם רווחים יפים בהשקעה נמוכה שמחזירה את עצמה במהירות. אז למה כדאי לכם לרכוש מכונת ברד תוצרת הארץ? כל הפרטים במאמר הבא.

מכונות ברד תוצרת הארץ

אנחנו הישראלים מלאים בגאווה, עד שמדובר בקניית מוצרים תוצרת הארץ. פעמים רבות אנחנו ממהרים לקנות מוצרים שמגיעים מחו"ל כי אנחנו חושבים שהם איכותיים יותר. אבל, כשאתם קונים מוצרים מיצרן ישראלי אתם גם מפרנסים מישהו משלכם, וגם למעשה דואגים לכך שהכלכלה המקומית תמשיך להתקיים בלי הצורך להסתמך על מדינות אחרות. טכנו אייס הוא יצרן מכונות ברד ויבואן רשמי בישראל של מכונות אייס, גלידה ומיץ, והחברה מבטיחה לכם איכות בלתי מתפשרת, שלאחר רכישה ממנה לא תעזו לחשוב שוב על קנייה של מוצרים מחו"ל.

מכונות ברד מגדילות רווחים בעסק

בין אם אתם בעלי חנות בקניון, מוכרים בטיילת באילת או בעלי מסעדה בחוף הים, מכונת ברד לעסק הוא האקס פקטור שאתם צריכים. מכונות ברד מייצרות משקאות במגוון טעמים, גדלים וצבעים ופותחות בפניכם את האופציה להגיע לקהל גדול יותר של לקוחות. גם ילדים וגם מבוגרים – כולם אוהבים ברד. את הברד אפשר להתאים לטעמם של הילדים כמו ברד בטעם תות או תפוז, ולחלופין אפשר להכין ברד שמתאים למובגרים כמו ברד בטעם קפה או ברד אלכוהולי.

איך בוחרים מכונת ברד?

מכונת ברד לעסק צריכה להיות בראש ובראשונה איכותית וחזקה. בנוסף, המכונה צריכה להראות מקצועית. כלומר, אל תתפתו לקנות מכונה שרק נראית מעוצבת ויפה אבל לא עושה את העבודה שלה כמו שצריך. לפני שקונים מכונה חשוב לבדוק שיש לה אחריות, וכן כמה ראשים אתם רוצים שתהיה למכונה. מבחר גדול יותר של ראשים יאפשר לכם להציע לקהל לקוחותיכם יותר טעמים של ברד, ומנגד, היא תהיה גדולה יותר ותתפוס יותר מקום בעסק וחשוב לקחת גם את הפרמטר הזה בחשבון.
בנוסף,עליכם להחילט אם אתם רוצים מכונה עם תא אחד או כמה תאים. מכונה עם מספר תאים מומלצת לעסקים עם קהל לקוחות גדול שאוהב מגוון רחב של טעמים בברד. לבעלי עסק קטן כמו קיוסק, מומלץ לקנות מכונת ברד עם תא אחד שלא תופס הרבה מקום בחנות.

לסיכום

מכונת ברד היא בהחלט מוצר פופולרי אצל בעלי עסקים, אבל גם מכונת ברד ביתית היא מוצר שווה במיוחד שמשדרג את מה שאפשר להפיק מהמטבח הביתי. טכנו-אייס היא חברה בעלת 30 שנה של ניסיון במכונות הברד והמיץ, והדבר החשוב לה ביותר הוא איכות מוצריה ושירות הלקוחות. כל מוצר בחברה עובר סדרה של בדיקות כדי להבטיח את איכותו לפני שהוא מגיע לידי הלקוח.

 

תוכן עניינים

כדאי לדעת

זמינים גם בוואצאפ